onsdag 22. oktober 2008

Sterk laginnsats...

i Blodslitets tippekonkurranse. Dette er årets klart mest prestisjefulle utenomsportslige konkurranse, og selvsagt hang vi godt med i toppen. Jo, Mats og jeg stilte lag, og vi viste solide kunnskaper om våre konkurrenter og eliteløperne. Alle tre i topp 15, vitner om gode tippeferdigheter, og gode prioriteringer, selv om vi begikk enkelte tabber alle tre. 

Både Jo og jeg kastet bort mange poeng på å kjøpe meg selv, mens Mats brukte enda mer på å kjøpe Anton Sjøkvist. helt bortkastet, da han ikke stilte til start engang. Selv om vi manglet en helt i toppen, var vi fryktelig nærme, da jeg ble nummer 4, kun 3 poeng fra seieren. Mats traff bra også han, og ble nummer ni, kun 16 poeng bak. Jo var heller ikke helt borte, og ble nummer 15, 19 poeng bak vinner Eirik Kamstrup Hovind, men hele 2 poeng bak sin bror Ulf. Svakt.

Komplett resultatliste finner dere her.

"Vi Lundaneser har vist oss å være meget gode på denne konkurrransen de siste to årene, med min mors seier i fjor, og min fars andreplass(og min fjerdeplass) i år. Det skal dog sies at min onkel hadde ett mindre heldig laguttak i år, og endte siste med 0 poeng, men det tar jeg selv mye av skylden for siden han hadde meg på laget, og jeg ikke innfridde."

-Ivar-

2 kommentarer:

Anonym sa...

0 poeng! Her ligger det an til oppvaskmøter og hoderulling.

Gratulerer med tippeinnsatsen til dere andre!

Hilsen norges (verdens?) dokumentert dårligste o-tipper - i andre sammenhenger også kalt Andreas

LEGSTRONGS sa...

Det var vel faktisk en til med 0 poeng, så det er jevnt både i topp og bunn. Det fine er at ting raskt snur, og man får nye sjanser neste år.

Gled deg med tittelen i det kommende år:)

Ivar