søndag 22. mars 2009

Bergensnatten


Bergensnatten ble en god opplevelse for meg. Denne stafetten er blitt en schlager her i Bergen, og det er prestige for det laget som trekker det lengste strået til slutt. 

Laget mitt hadde gjort det helt greit da jeg løp ut. Vi lå sammen med andrelaget til Varegg da jeg skulle ut på siste-etappe. Opp til lederlaget (Gular) var det omtrent et kvarter, mens andreplassen (Gneist) var det rundt 2min. Jeg løp ut sammen med Pappa, men distanserte han allerede på de første meterne. Han klaget på "hard" styrketrening som var på Torsdagen, men jeg tenker nok det er, som det alltid pleier å være, hypokonderpreik. 

Jeg løp et veldig bra o-teknisk løp der jeg hadde stålkontroll hele veien. Jeg hadde god oversikt i terrenget takket være MILA NOVA (Som du får til superpris på www.jarvisx4.no!!!!!!!! hopp i datastolen og klikk i vei!!!!!). Da jeg kom inn i mål var jeg 30sek bak Gular, og omtrent ett min bak Gneist.

NOVA FOREVER!