tirsdag 11. september 2007

Resultater for Lengstongs i Streetrace in Bergen

I dag var det Sprintcup i Bergen.. Jeg stilte selvfølgelig opp for Legstrongs og skulle markere meg i dagens sprintløp.

Løypen var i overkant av 2km, og bestod mest av vei, men med et lite parti med difus skog midt i løypen.

De første postene gikk som det skulle; i forkant, flyt og god fart. På det første langstrekket bommet jeg ut av posten, men jeg fikk fort greie på det jeg hadde gjort galt, og fortsatte som jeg begynnte. Skogspartiet cool'te jeg an inn i postene for å ikke få de store tidstapene, som jeg også tror jeg tjente tid på.. Resten av løypen løp jeg det jeg kunne, og i tillegg var det ikke så alt for vanskelig heller, så jeg løp resten bomfritt. Tiden ble til slutt 13:25. Denne tiden er jeg meget godt fornøyd med! Tror tiden min holdt til en 3. plass av alle som løp den lange løypen..:D

Posted by Håkon

1 kommentar:

Anonym sa...

Respekt altså Håkon! Skirver du?? :P Kult! Men jeg mener løypen var 2,4 km.. Mener Andy eller noen sa det :P Haha! Grattis med seier da ;)